KİTAPLAR VE Bİ'ŞEYLER-TANITIM YAZISI FALAN FİLAN

Öncelikle bu yazıyı okuyan kişiler,bir yanımda yorumlanmayı bekleyen üç kitap diğer yanımda koca bir bardak kahveyle oturuken aklıma birden bir tanışma yazısı yazmak geldi.Buralarda yeniyim,orası ayrı tabii de.Bundan sonraki yazılarda neler yapacağımdan bahsetmek için klavyenin başındayım şu anda.Kitaplara ve Labirent serisine olan aşkımı çevremdeki herkes bilir.Bu yüzden sizlere daha adımı bile söylemeden bundan bahsetmek istedim.Labirent serisi için de ayrı bir yorum gelecek tabii ki.Amacım aslında sadece kitap yorumlamaktı ama şimdi düşünüyorum da film,dizi vb. içerikli yazılar da yayınlayabilirim.Dizi izlemeyi severim fakat filmler...bilemiyorum.Uzun  soluklu olarak oturup izlediğim tek seri labirent serisiydi fakat uyarlaması kitaplardan olan filmlerin yorumlarını da girebilirim.Filmlerden pek haz etmem çünkü iki veya üç saat boyunca aynı yerde oturup  gözümü sabit bir ekrana takıp kalmak,dakikalarımı kalbimin atması dışında ciddi bir şeylerin doldurmaması biraz garibime gidiyor fakat film koleksiyoncularına saygım büyük,benim için zor olan bir işi onlar hobi diye yapıyor.Ben de kitap okuyorum yahu,bundan güzel hobi mi olur?Arada bir şeyler de karalıyorum ama bunları yayınlayıp kimseye travma geçirtmek istemem.Kitaplardan bahsettim,dizi ve azıcık film yorumları gireceğimi söyledim,arada bir şarkı önerileri de gelebilir:)Favorilermden ayrı bir başlık altında bahsedeceğim.Bilim dünyası ve kimyaya da dolu dolu bir merakım vardır.Okuduğum makalelerden ilgi çekici bulduğum konuları inceleyeceğim.Son olarak parapsikolojiye fazlaca önem verdiğimi söylemek isterim.Şu anda telekinezi üzerine çalışıyorum ama pek başarılı olduğum söylenemez.Bunu başardığım zaman ilk yapacağım şey lambayı açık unutup yatağa girdiğimde artık beynimin eline ne geçerse düğmeye fırlatıp kapatabilmek olacak:d Bugün bu kadar yeter sanırım.Yeni yazılarda görüşmek üzere,kendinizle kalın!
 
 
google.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar